bird
sun

Majowa wycieczka

Rano 23 maja „Jeżyki” wyruszyły na wycieczkę po naszym regionie. Wyprawę rozpoczęliśmy od zwiedzenia Terminala Samochodowego w Koroszczynie, gdzie zostaliśmy oprowadzeni przez funkcjonariusza celnego. Następnie odwiedziliśmy siedzibę Granicznego Lekarza Weterynarii, gdzie bardzo ciepło przywitała nas pani Justyna, pozwalając obejrzeć i nawet wypróbować niektóre pomieszczenia przygotowane specjalnie dla zwierząt przewożonych przez granicę. Kolejnym punktem w drodze do Nepli był oczywiście czołg, przed którym dzieci chętnie pozowały do zdjęć. W Krzyczewie obejrzeliśmy bardzo stary kościół (niegdyś cerkiew) zbudowany w 1683 roku i stojący tuż obok słup graniczny. Następnym punktem naszej wyprawy była siedziba PSG w Bohukałach, gdzie pracuje tata naszego kolegi Roberta. Tam obejrzeliśmy sprzęt i niezbędne atrybuty pracownika Straży Granicznej. Kolejnym punktem była Stadnina Koni w Janowie Podlaskim i oczywiście podziwianie najpiękniejszych stworzeń na ziemi czyli koni arabskich. Dzieci były zachwycone widokiem małych źrebiąt, które nie bały się ludzi i chętnie prezentowały swoje wdzięki. Ostatnim miejscem zwiedzania był okazały Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim.

Po powrocie z naszej wycieczki zgodnie stwierdziliśmy, że nie trzeba daleko wyjeżdżać, aby móc podziwiać piękno Ojczyzny. Nasz region jest również bardzo urokliwym miejscem, na co zwróciły uwagę zadowolone Jeżyki po powrocie z naszej wycieczki.

Serdecznie dziękujemy panu Damianowi - tacie Roberta za zaangażowanie i pomoc w organizacji wycieczki.