bird
sun

Grupa VIII - Jeżyki

Pożegnanie przedszkola

"A my nie chcemy jeszcze iść..." -  słowami takiej piosenki, w czerwcowe popołudnie, dzieci z grupy Jeżyki żegnały się z przedszkolem.

Zapraszamy do fotorelacji.

Co robiły Jeżyki?

Zapraszamy do fotorelacji z działań naszej grupy prowadzonych w bieżącym roku, które nie były jeszcze dokumentowane.

Majowa wycieczka

Rano 23 maja „Jeżyki” wyruszyły na wycieczkę po naszym regionie. Wyprawę rozpoczęliśmy od zwiedzenia Terminala Samochodowego w Koroszczynie, gdzie zostaliśmy oprowadzeni przez funkcjonariusza celnego. Następnie odwiedziliśmy siedzibę Granicznego Lekarza Weterynarii, gdzie bardzo ciepło przywitała nas pani Justyna, pozwalając obejrzeć i nawet wypróbować niektóre pomieszczenia przygotowane specjalnie dla zwierząt przewożonych przez granicę. Kolejnym punktem w drodze do Nepli był oczywiście czołg, przed którym dzieci chętnie pozowały do zdjęć. W Krzyczewie obejrzeliśmy bardzo stary kościół (niegdyś cerkiew) zbudowany w 1683 roku i stojący tuż obok słup graniczny. Następnym punktem naszej wyprawy była siedziba PSG w Bohukałach, gdzie pracuje tata naszego kolegi Roberta. Tam obejrzeliśmy sprzęt i niezbędne atrybuty pracownika Straży Granicznej. Kolejnym punktem była Stadnina Koni w Janowie Podlaskim i oczywiście podziwianie najpiękniejszych stworzeń na ziemi czyli koni arabskich. Dzieci były zachwycone widokiem małych źrebiąt, które nie bały się ludzi i chętnie prezentowały swoje wdzięki. Ostatnim miejscem zwiedzania był okazały Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim.

Po powrocie z naszej wycieczki zgodnie stwierdziliśmy, że nie trzeba daleko wyjeżdżać, aby móc podziwiać piękno Ojczyzny. Nasz region jest również bardzo urokliwym miejscem, na co zwróciły uwagę zadowolone Jeżyki po powrocie z naszej wycieczki.

Serdecznie dziękujemy panu Damianowi - tacie Roberta za zaangażowanie i pomoc w organizacji wycieczki.

Zawody, które znamy

Dnia 20 maja w Przedszkolu Samorządowym nr 17 odbył się międzyprzedszkolny konkurs wiedzy pt. „Zawody, które znamy”. Naszą placówkę reprezentowały Dorotka i Stella z grupy VIII „Jeżyki”. Dzieci w dowolny sposób prezentowały  wybrany zawód, a następnie rozwiązywały zadania i uczestniczyły w przygotowanych zabawach. Wszyscy zostali nagrodzeni pamiątkowymi dyplomami i upominkami. Gratulujemy naszym odważnym dziewczynkom.

"Malowany wózek"

Również 21 marca kilkoro dzieci z naszej grupy brało udział w konkursie piosenki przedszkolnej pt. „Malowany wózek” organizowanym przez Bialskie Centrum Kultury. Naszą grupę reprezentowały: Stella, Małgosia, Iga i Szymon Z. piosenką pt. „Ta Dorotla”. Gratulujemy odwagi!